ସବୁ ମୁହିଁ ଶୁଣେ ବାବା ଶୁଣନ୍ତିନି ତାଙ୍କୁ କିଛି ଶୁଭେ ନାହିଁ ବଲବଲ କରି ମତେ ସେ ଅନlନ୍ତି କଅଣ ଦିଅନ୍ତି ... ସବୁ ମୁହିଁ ଶୁଣେ ବାବା ଶୁଣନ୍ତିନି ତାଙ୍କୁ କିଛି ଶୁଭେ ନାହିଁ ବଲବଲ କରି ମତେ ସେ ଅନl...
ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲାଉଛେ ମାନବ ସମାଜ ବହି ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ କ୍ରୁର ଆମେ ହେଉ ଦାନବର ରୂପ ନେଇ !! ଦୁନିଆ ଆଗରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ବୋଲାଉଛେ ମାନବ ସମାଜ ବହି ନିଜ ସ୍ୱାର୍ଥ ପାଇଁ କ୍ରୁର ଆମେ ହେଉ ...
ବୃକୋଦର ଭୀମ ଯାହାର ଅନୁଜ, ଆଦର୍ଶ ପୁରୁଷ ସେହି ଧର୍ମରାଜ। ବୃକୋଦର ଭୀମ ଯାହାର ଅନୁଜ, ଆଦର୍ଶ ପୁରୁଷ ସେହି ଧର୍ମରାଜ।
ସତ ଓ ମିଛକୁ ପରଖୁ ପରଖୁ ନିଜେ ମିଛ ହେଇଗଲି ବଞ୍ଚିବି ବଞ୍ଚିବି ବୋଲି କହି ତାରିଖଟିଏ ହିଁ ପାଇଲି ସତ ଓ ମିଛକୁ ପରଖୁ ପରଖୁ ନିଜେ ମିଛ ହେଇଗଲି ବଞ୍ଚିବି ବଞ୍ଚିବି ବୋଲି କହି ତାରିଖଟିଏ ...
ପାହାଡ, ପର୍ବତ,ନଦୀ ଓ ଝରଣା ଫୁଲ ଫଗୁଣର କଥା ଫୁଟାଇ ଦିଏ ସେ ଆକାଶେ କୁସୁମ ବେଦନା ବିଧୂର ବ୍ୟଥା ପାହାଡ, ପର୍ବତ,ନଦୀ ଓ ଝରଣା ଫୁଲ ଫଗୁଣର କଥା ଫୁଟାଇ ଦିଏ ସେ ଆକାଶେ କୁସୁମ ବ...
ଇନ୍ଦ୍ରିୟରେ ରାଜା ସେଇ ସଂଯତରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ହୋଇ ଇନ୍ଦ୍ରିୟରେ ରାଜା ସେଇ ସଂଯତରେ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ହୋଇ